niedziela, 31 maja 2009

O tym, że mama to skarb.









Mama to prawdziwy skarb - nie ważne czy ma się półtora roku czy dwadzieścia siedem lat. Tak łatwo przyzwyczaić się do dobrego :) Że mama jest obok, że zawsze pomoże, że można się poradzić, wyżalić, albo po prostu z nią pobyć. Wychowywanie dziecka z mamą w pobliżu jest dużo łatwiejsze niż bez niej :) Dzięki temu, że jest z nami babcia Helenki, ja mogę wypocząć, poczytać i po prostu poleniuchować. Jest mi to potrzebne od czasu do czasu. A dziewczynom, które mają mamy blisko, w takich chwilach zazdroszczę :) Nie ma to jak mama!













4 komentarze:

anuszka_dst pisze...

Nareszcie macie troszkę słońca:)) Pozdrawiam całą rodzinke:)))

u.misiak pisze...

Masz rację, wychowywanie dziecka z mamą w pobliżu jest dużo łatwiejsze. Ja niestety mam pod górkę w tym temacie...
Widze że Helenka z checią kapelusik zakłada :)

Anonimowy pisze...

Czy wróciłyście już do Warszawy? Może na kawkę się umówimy? Pozdrawiam. Ewa mama Nulki

Panna Pollyanna pisze...

Ewa, dopiero zobaczyłam Twój komentarz. Chętnie się spotkamy, napisz maila na izolllda@gmail.com, umówimy się!
Pozdrawiam