wtorek, 12 maja 2009

O tym, czy półtora roku to dużo czy mało.



Dziś Helena kończy półtora roku. Byłyśmy w odwiedzinach u trzytygodniowego Franka i jego mamy. I kiedy trzymałam go na rękach, przewijałam i ubierałam, to nie mogłam uwierzyć, że Helenka też kiedyś taka była. Półtora roku to szmat czasu - z takiej małej, bezbronnej kruszynki Helenka zmieniła się w samodzielną, odważną dziewczynkę. Ale z drugiej strony kiedy odwrócę się za siebie i spojrzę przez ramię na ten czas, który upłynął od jej narodzin - to wcale nie jest go aż tak dużo. Wszystko dzieje się szybko, dni mijają jeden za drugim i nie wiadomo kiedy nadeszła nasza kolejna wspólna wiosna. I pewnie ani się obejrzę, a na torcie postawimy dwie świeczki. Jak zwykle w takie dni nadchodzi mnie melancholia :) Ale i wielka wdzięczność do losu za to, co mam.

Jakoś w tym tygodniu udzielamy się towarzysko i bardzo się z tego cieszymy! Wczoraj byłyśmy na placu zabaw z Tymkiem (ur.2.11.2007) i jego mamą - było naprawdę super :) Dziękujemy i czekamy na zdjęcia! Jutro mam nadzieję, że spotkamy się dawno niewidzianymi Kasią i Ignasiem, a po południu wpadnie do nas Hulia. Będzie się działo :)

3 komentarze:

Anty EUCO pisze...

Gratuluję!!! Będzie tort? ;) Czy może zielona zupka? :)

C_L pisze...

już są! AŻ 2 (słownie: dwa!) wspólne zdjęcia :P zapraszam do Tymkowa ;D

Anonimowy pisze...

While I surf blog , i found a all new trick in http://pic-memory.blogspot.com/

Vistor can comment and EMBED VIDEO YOUTUBE , IMAGE. Showed Immediately!
EX : View Source.
http://pic-memory.blogspot.com/2009/02/photos-women-latin-asian-pictu...(add photos and videos to Blogspot comments).
Written it very smart!
I wonder how they do it ? Anyone know about this , please tell me :D
(sr for my bad english ^_^)