niedziela, 28 grudnia 2008

O kobietach (małych i dużych).



Jesteśmy na Mazurach i cieszymy się na całego z rodzinnej atmosfery :)

Helenka z każdym dniem coraz bardziej staje się dziewczynką i coraz bardziej przestaje być niemowlakiem. Żebyście widzieli ją jak przegląda się w lustrze, lub jak zarzuca sobie na ramię torebkę!

Poniżej przymiarka gwiazdkowego prezentu od cioci L.:















A do wszystkich czytających mnie kobiet, mam (i nie tylko) - prośba Zróbcie coś dla mnie, dla siebie i jeśli je macie - dla waszych córek:

zajrzyjcie tu: http://polskajestkobieta.org i zapiszcie się! Polska JEST kobietą.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Helenka ślicznie wygląda w nowej sukience.Słodziutka Vegedziewczynka!!!
Zaimponowałas mi mamo Helenki swoim zainteresowaniem sprawami społecznymi.Na stronkę zajrzałam ,poczytam później jak moja kilkumiesięczna pociecha "możezaśnie".