środa, 12 listopada 2008

O pierwszych urodzinach i 11 listopada.


Przed chwilą napisałam tu długi wpis o pierwszych urodzinach Helenki - i przez pomyłkę wszystko skasowałam:(

Dziś o 10.00 Helenka skończyła pierwszy rok życia. Ten czas minał mi tak szybko jak mrugnięcie okiem. Mimo wszystko - był to cudowny, wspaniałty i piękny rok! Patrzę na nią jaka jest duża, samodzielna, ruchliwa i roześmiana i nie mogę uwierzyć, że rok temu wyglądała tak:



Ciągle mi się wydaje, że Helenka urodziła się 11-go a nie 12-go :) Tak to jest jak zaczyna się rodzić o 6 rano jednego dnia, a kończy 10 - natępnego :D

Jutro zdjęcia z imprezy urodzinowej!





5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO HELENO :)
XxX

Anonimowy pisze...

Serdeczne życzenia urodzinowe:))) Ja też nie mogę uwierzyć, że czytam Was już rok;) i że za miesiąc urodzę swoją córeczkę (rok temu nawet mi się to nie śniło;>)

migunia pisze...

wszystkiego naj naj najlepszego i cudownego 2-go roczku! zaglądamy do Was często i zapraszamy też do nas www.franioijulka.rzeczydladzieci.pl .Buziaki i jeszcze raz wszystkiego naj! sto lat!

Panna Pollyanna pisze...

Wszystkim dziękujemy za życzenia!

Anonimowa przyszła mamo - trzymam kciuki i czekam na wieści o narodzeniu córeczki!

Małgorzato - zaraz dopisuję Was do "linkowni" :)

XxX - dziękuję.

Anonimowy pisze...

Sto lat Helenko.
Gratuluję przesłodkiej córeczki Izabelo.
Podglądam Was od ponad roku, ale jakoś nie było okazji żeby się odezwać :)
Beata