piątek, 30 października 2009

O bardzo wzruszającej nowinie.

Wybrałyśmy się dziś na spacer nad jezioro. Wszędzie pusto, cicho i spokojnie. Nad jeziorem (nie licząc kaczek) - nikogo. Pobiegałyśmy po pomoście (ja z duszą na ramieniu), pooglądałyśmy prześliczny krajobraz, wygrzałyśmy się na słońcu... A w drodze powrotnej odebrałam cudowną wiadomość od A. Ona i K., nasi przyjaciele - zostali właśnie rodzicami półrocznej Dziewczynki. Wymarzonej, wytęsknionej, wyczekanej. Aż się popłakałam kiedy A. mi to powiedziała :D Kochani! Bardzo się cieszymy, że w końcu się doczekaliście i z całych sił trzymamy kciuki! W takich chwilach po raz kolejny dziękuję losowi za Helenkę i uświadamiam sobie, że dziecko to prawdziwy CUD :)

2 komentarze:

Unknown pisze...

Choć nie znam Waszych znajomych, to również się cieszę. Mam nadzieje, że ja też kiedyś będę mogła przekazać wszystkim taka cudowną wiadomość.

C_L pisze...

wspaniałe wieści! gratulujemy z pewnością przeszczęśliwym Rodzicom! cudownie że tak wiele osób może doświadczać tego co nam jest dane juz prawie 2 lata!
tęsknimy okrutnie - Tymek codziennie na spacerniaku mówi że "Ciocio ma" a teraz zobaczywszy zdjęcia Heleki radośnie zawołał O-o?!