piątek, 4 czerwca 2010

O tym, że już za kilka dni...

Już w poniedziałek wyjeżdżamy całą trójką na wytęskniony, wyczekany i wymarzony URLOP! Jak zwykle jedziemy do Jastarni ;) Na babkorobienie, deskopływanie, nadmorzembieganie i upajanie się - sobą nawzajem!

Jak zwykle mam blogowe zaległości! Zdjęcia zmagazynowane w domowym komputerze nie mają jakoś okazji ujrzeć światła dziennego (czyt. blogowego), ale mam nadzieję, ze jeszcze przed wyjazdem uda mi się z tym uporać.

Z okazji Dnia Dziecka Helenka została obdarowana świetną układanką z GRANNY, nazywa się LOTTO i chodzi w niej o dopasowywanie fragmentów obrazka do jego powiększenia. Helenka pokochała ją od razu, więc układamy ją jakieś sto razy dziennie. Chciałam, to mam :D Prezenty w tym roku były udane, bo podarowane jej piękna, rzeźbiona, zrobiona z surowego drewna kołyska dla lalek, jest ciągle oblegana. Lalki są usypiane, kołysane, a na noc przenoszone razem z kołyską na komodę koło łóżeczka H.

Te przedwyjazdowe dni to nasze rodzinne święto Taty i Córki, bo oni są razem, a ja - w pracy.

1 komentarz:

-Longina- pisze...

UDANEGO WYPOCZYNKU I BEZPIECZNEJ PODRÓŻY ŻYCZĘ. NO I CZEKAMY NA ZDJĘCIA :)