piątek, 30 kwietnia 2010

O tym, że już wiosna na całego!



Voila! Ja i moja nowa fryzura. Mam mieszane uczucia, bo jednak miałam w planie trochę więcej włosów na głowie. Ale jak widać fryzjer miał inny plan :D

Ale dziś u nas pięknie! Słonecznie, ciepło, wiosna!!! Oby w weekend było tak samo, bo mamy zamiar zażywać spacerów i tzw. świeżego powietrza ;) A w poniedziałek wybieramy się pod Warszawę, do mojej koleżanki ze studiów przybyłej z Wysp. Będzie się działo :)

A Helenka coraz więcej mówi. Ostatnio sporo jeździłyśmy samochodem i te nasze samochodowe rozmowy są bezcenne! Ileż się można dowiedzieć w trakcie takiej np. wyprawy do IKEI!

Wiem, że nie wypada, ale muszę się przyznać, że i tak najbardziej na świecie ubóstwiam kiedy mówi: "lubię Cię mamo" albo "kocham Cię" :D Cud-miód!

I śpiewać umie pięknie!!!!

4 komentarze:

-Longina- pisze...

ŁAŁŁŁŁŁŁŁ. AŻ MNIE ZATKAŁO Z WRAŻENIA. BOSKO WYGLĄDASZ!!!! :)

dsmiatek pisze...

Marzy mi się taka fryzurka. Ale u mnie to niestety awykonalne:(
Super wyglądasz:)

Anonimowy pisze...

dla mnie bomba :-) może też troszkę dlatego, że sama mam podobną fryzurkę :-)))/ gomi, franioijulka

Kala pisze...

O jaaaaa ! :) Super pozytywny szok :) Pozdrawiam.