piątek, 15 stycznia 2010

O dwóch takich co się zimy nie boją!

My się zimy nie boimy!!! Na przekór wszechobecnej bieli na blogu kolorowo i energetycznie! A sio zimo!

Wczoraj miałyśmy bardzo napięty plan dnia. Bo tuż po wyjściu z przedszkola popędziłyśmy na przestanek (o ile można pędzić z wózkiem w kopnym śniegu po kostki ;), żeby jechać do centrum :) Przespacerowałyśmy się cudnie oświetlonym Krakowskim Przedmieściem i w końcu dotarłyśmy na Stare Miasto do siedziby Partii Kobiet.

Nie wiem czy już się Wam chwaliłam, drodzy czytelnicy, ale od niedawna jestem jej członkinią! Wierzę w kobiety i uważam, że same musimy wziąć sprawy w swoje ręce i dlatego postanowiłam zacząć działać :) Helenka na zebraniu była bardzo grzeczna, aż sama się dziwiłam :) Gdyby któraś z Was chciała zrobić coś dla kobiet, a więc także dla siebie samej, to Partia czeka na nowe członkinie. Wszystkie informacje można znaleźć na stronie: www.polskajestkobieta.org

Coraz większa ta moja córeczka :) Dziś rano idąc do pracy marzyłam sobie, że może za dwa-trzy lata wezmę ją i pojedziemy zwiedzać :) Może Paryż?

Niech już skończy się ta zima! :D

P.S. Następnym razem powrót do przeszłości, czyli trochę zdjęć ze Świąt.

Brak komentarzy: