poniedziałek, 7 grudnia 2009

O tym, że w sobotę otwieram swój sklep, a w przedszkolu już lepiej!


Z wielką radością informuję, że nareszcie skończyłam remont lokalu, w którym będzie sklep i tym samym, w najbliższą sobotę otwieram!!! Zapraszam więc wszystkich od soboty 12 grudnia do GALERII MIŚ, strona już działa: www.galeriamis.blogspot.com

A u Helenki też dobrze. Co prawda spędziłyśmy oddzielnie cały weekend - ona z S. tu i tam, a ja - malując, sprzątając, wiercąc i robiąc tysiąc innych rzeczy w sklepie. Tęskniłam przeokropnie, na szczęście ona prawie wcale :D Dziś w ogóle nie płakała w przedszkolu!!! Ciocie mówiły mi, że Helenka zasypia błyskawicznie, znakomicie je i świetnie się bawi. I że nadzwyczaj dobrze znosi rozstanie ze mną. Oby tak dalej.

Jutro zdjęcia z zoo!

3 komentarze:

dsmiatek pisze...

Trzymam kciuki za powodzenie sklepowego przedsięwzięcia. Pomysł super, żałuję, że nie mogę do ciebie wpadać- na zakupy lub na ppogawędkę chociaż. Zostaje śledzenie losów Galerii Miś w internecie, co obiecuję regularnie czynić i wiernie Ci kibicować.

Anonimowy pisze...

Jestes wielka!!!!! i niesamowicie zaradna.gratuluję! i jestem dumna .powodzenia :)a małego przedszkolaczka .też bardzo dzielnego serdecznie przytulam i całuję:)

Anty EUCO pisze...

Super! Gratuluję! Niestety nie wpadnę na otwarcie, smoking gdzieś mi się zapodział ;)