piątek, 17 września 2010

Jesień.

W przedszkolu nadal Panie mają dużo do powiedzenia (że Helenka "przykleiła" się do Tymka, że skacze itp), próbowały mi to powiedzieć dziś rano, ale ja zastosowałam przemyślaną wcześniej taktykę - powiedziałam, że się spieszę i niech wszystko powiedzą mężowi kiedy będzie odbierał Helenkę po południu. Bo jakoś tak jest, że kiedy on pyta, to wszystko jest dobrze, Helenka ładnie spała, ładnie jadła itp.

Najbardziej szokuje mnie to, że obraz Helenki jakie przedstawiały mi Panie w przedszkolu "dla małych" i ten tu różnią się od siebie jak Dr. Jeckyll i Mr. Hyde. Tam - ukochana, witana codziennie szerokim uśmiechem i chętnie przytulana przez "ciocie", chwalona za pomysłowość, niesporzoną energię i postępy w mówieniu. Tu - krytykowana za to, że "buzia jej się nie zamyka", jest "nadpobudliwa" i niegrzeczna. Chlip, chlip.

Ale po prostu przestałam przyjmować to do wiadomości. I już.

Bo Helenka z każdym dniem jest coraz bardziej rozgadana, rozsłodzona, coraz milsza i fajniejsza.

Kiedy mówi "chcę z Ciebą" (z tobą), nie umiem się nie uśmiechać.

Przyszła dziś do nas w nocy, bo śniło jej się, że do jej łóżka przyszedł bocian (???). Spaliśmy we trójkę do rana. Cudnie! I tego się trzymajmy :)

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

niech Pani nie pozwoli dziecku przykleić łatki!

Anonimowy pisze...

Już nie lubię tego przedszkola.

Anonimowy pisze...

nasze przedskzole jest genialne. I jesli tylko miałabyś mozliwość odbierania helenki o tej 13.30, albo zeby ktoś ją odbierał i zajmował się do 17...
acha, teraz mi się przypomniało. jest jedno przedskzole waldorfskie na Mokotowie gdzieś. czynne bodaj do 15.
link do naszego:
http://przedszkole-waldorfskie.waw.pl/
coś czuję, że by Ci się idea pedagogiki waldorfskiej podobala...
batorysia

Anonimowy pisze...

Pani wychowawczyni spotkała wyjątkowe dziecko i już przygotowanie pedagogiczne siada.Koniecznie muszą być wszyscy tacy sami. jak w komunie .a Helenka jest cudowna .i tego się trzymaj:)

-Longina- pisze...

Hmmmmmmmm czyli chyba po prostu się nie potrzebnie czepiają. Jak dla mnie Helencia jest przecudna :)