środa, 24 lutego 2010

O tym, że biegamy.

Moje życie wraca do normy :) Po dwóch latach i trzech miesiącach znów MAM CZAS na bieganie!!!

Tak jakoś wyszło, że zaangażowałam się w akcję KOBIETA 2010 i w związku z tym 28 marca stanę na starcie Półmaratonu Warszawskiego. Wierzę z całych sił, że na metę też dotrę :D A więc biegam...

W związku z tym, że koła w naszej spacerówce znów się zepsuły, od kilkunastu dni poruszamy się z naszym cudnym, genialnym i niesamowitym Baby Joggerem ;) więc żadne śniegi ani kałuże nie są nam straszne.

Wyruszamy z domu za kwadrans ósma, Helenka siedzi w wózku, a ja biegnę - w przedszkolu jesteśmy po dziesięciu minutach. Potem ją zostawiam i biegnę do Wilanowa, by potem wrócić do domu. Zajmuje mi to godzinę. Dziś był trzeci raz :) Żyję, czuję się świetnie :D

Jeśli któraś z Was miałaby ochotę wziąć udział w akcji KOBIETA 2010, zapraszam! Ja mam plan: dobiec, schudnąć i odzyskać dawną energię :) Do zobaczenia na starcie :)

1 komentarz:

Arantalanthas pisze...

Narobiłaś mi smaka na bieganie:)