czwartek, 25 września 2008

O braku doświadczenia zawodowego


Nie uwierzycie! Słup soli jednak się spodobał :D Zadzwoniła do mnie pani z agencji i powiedziała, że Helenka jest jednym z czworga dzieci, które się spodobały na castingu i ich nagrania zostaną pokazane zleceniodawcy. No, zobaczymy... Według pani z agencji z Helenką są dwa problemy: nie ma profesjonalnego portfolio i żadnego doświadczenia zawodowego, mimo, że ma JUŻ dziesięć miesięcy :D Kiedy to usłyszałam poczułam sie zdruzgotana tym, że aż tak nie dbam o przyszłość swojej córki :)

A Helenka brakiem wypasionego CV w ogóle się nie przejmuje i stroi sobie miny:







3 komentarze:

Monika Badowska pisze...

Straszne! Takie zaniedbanie!!! Ruszać proszę do fotografa, ale to już!;-D

Anonimowy pisze...

Ale wstyd, ja dla swojego niezaplanowanego jeszcze potomka zaplanowałam całą karierę. Album na portfolio też już kupiłam :D

Monika Badowska pisze...

Znalazłam coś takiego: http://www.kkkk.pl/konkurs.html